Krakowskiej Akademii
im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1
30-705 Kraków
bud. B, pok. B 104
e-mail:
tel. 12 252 46 19
dr inż. Marta Woźniak
Kierownik
dr Szymon Czapliński
Metodyk
mgr inż. Mariusz Grzyb
Grafik
mgr inż. Sebastian Rymarczyk
Administrator
dr Iga Bałos-Stoczewska
Prawa autorskie
Informacje w związku z koronawirusem:
1. ważne adresy;
platforma KA, hasła studentów, problemy pracowników
MS Teams - konta studenckie,
MS Teams - konta pracowników -
instrukcja jak zrobić test na platformie e-learningowej
instrukcja jak zrobić test w MS Teams
2. Platformy pracy zdalnej:
platforma KA : czynności mozliwe do realizacji załaczniki, zadania, czat, forum, wiadomości, możliwość generowania kursów i testów do weryfikacji wiedzy, adres: http://elearning-ka.edu.pl/
MS Teams: https://outlook.com/student-afm.edu.pl
Zoom: https://zoom.us/
Centrum e-Learningu jest jednostką organizacyjną uczelni, której celem jest popularyzacja kształcenia na odległość oraz zapewnienie wysokiego poziomu nauczania z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Obecnie studenci i wykładowcy mogą korzystać z Uczelnianej Platformy KA.
Z platformą zintegrowany jest generator kursów e-learningowych. Dostępne w ramach generatora narzędzia pozwalają prowadzącym na przygotowywanie materiałów dla studentów w taki sposób, aby były one atrakcyjne, łatwe w percepcji i spełniały swoje zadanie dydaktyczne.
Studenci objęci są systemem wsparcia, w ramach obowiązkowego kursu z zakresu obsługi platformy, szkoleń na zajęciach, jak również szkoleń organizowanych przez Centrum.
Zajęcia, które będą przez Państwa realizowane z wykorzystaniem elementów e-learningu, prosimy zgłaszać w Centrum e-Learningu na formularzu zgłoszeniowym.
Dydaktykę na odległość będzie można realizować w czterech formach zajęć: wykładzie, ćwiczeniach, lektoracie oraz seminarium.
W każdej z form zajęć, e-learning może stanowić tylko część całości dydaktyki na danym kursie w semestrze. Proponujemy trzy sposoby podziału godzin e-learningowych:
a) wspomagający – 20% zajęć (wykładu, ćwiczeń, seminarium, lektoratu) w formie e-learningowej,
b) uzupełniający – 40% zajęć w formie e-learningowej
W przypadku gdy zajęcia prowadzone będą pierwszy raz proponujemy Państwu przygotowanie zajęć w formie wspomagającej (20% zajęć z danego przedmiotu odbywa się e-learningowo). W praktyce oznacza to, że np. w przypadku wykładu 30 godzinnego, zajęcia tradycyjne (realizowane w sali wykładowej) trwałyby 24 godziny dydaktyczne, a zajęcia e-learningowe miałyby wymiar 6 godzin dydaktycznych.
Kursy, które odbywać się będą w formie wspomagającej, powinny spełniać standardy nauczania na odległość określone w dokumentacji Centrum E-Learningu, czyli należy w takim kursie uwzględnić:
Wszystkie instrukcje, kursy z obsługi platformy, wskazówki metodyczne i przykładowe kursy dla wykładowców znajdują się na platformie w grupach dodatkowych - w grupie o nazwie " dla wykładowców".