Orzeł
A A A

e-Marketing - strategia, kreacja, public relations

drukuj drukuj

Celem studiów jest przekazanie uczestnikom najnowszej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu w Internecie oraz przedstawienie nowoczesnych narzędzi wspomagających jego działania. Słuchacze  poznają w praktyce wykorzystanie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, serwisach internetowych oraz serwisach społecznościowych i na forach dyskusyjnych. Przekazana zostanie im również wiedza na temat podstaw technologii internetowych, budowy i zarządzania stronami www, handlu elektronicznego. Duży nacisk zostanie położony na ogólny kontekst marketingowy, m.in. budowanie relacji z klientem, tworzenie i promowanie marki i produktów. Słuchacze nauczą się, w jaki sposób opracować strategię działań marketingowych i jak przygotować kreację w Internecie. Uczestnicy studiów podyplomowych zostaną  przygotowani do zdania egzaminów ECCC Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Informatycznych z zakresu e-Marketing.


W specjalności: strategia, kreacja, public relations słuchacze zdobędą szczegółową wiedzę na temat prowadzenia kampanii marketingowych w sieci. Uczestnicy studiów dowiedzą się m. in. w jaki sposób budować markę, planować strategię obecności w mediach społecznościowych, wykorzystywać marketing wirusowy, e-mailmarketing, multimedia, blogi i mikroblogi. Słuchacze zdobędą również wiedzę na temat prawnych aspektów działań w sieci. W programie przewidziano także omówienie planowanie mobile marketingu.
Studia zostaną zakończone egzaminem podczas, którego słuchacze będą prezentować przygotowane projekty tworzone w zespołach projektowych oraz odpowiadać na pytania komisji egzaminacyjnej składająca się ze specjalistów zajmujących się e-Marketingiem.
 

W grupie przedmiotów ogólnych poruszone zostaną miedzy innymi zagadnienia takie jak:
Podstawy marketingu internetowego, prawo w handlu elektronicznym, webusability, funkcjonalność w Internecie, zachowanie e-konsumentów, strategia i kreacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku, marka, PR, podstawy technologii internetowych, domeny internetowe, usługi hostingowe, kampanie reklamowe AdWords, Adsense, sieci reklamowe, e-mail i mobilemarketing, społeczności facebook, google+, twitter
 

W grupie przedmiotów specjalnościowych poruszone zostaną miedzy zagadnienia takie jak:
Kampanie reklamowe w sieci - planowanie strategii, marketing wirusowy, mikroblogi, skuteczny e-mail marketing, kampanie w portalach społecznościowych, foto/wideo dla potrzeb marketingowych, budowanie wizerunku marki, planowanie mobile marketingu


Dodatkowo dla każdej grupy uruchomione zostaną kursy na platformie e-learningowej.
 

Studia obejmują 200 godzin zajęć dydaktycznych ( 2 semestry)
Cena: 3200 zł za całość
 

Rejestracja on-line

Centrum Studiów Podyplomowych

Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. C 219

czynne: wtorek-piątek 8.30-15.30

tel. 12 257 05 00, 12 252 45 46

Strona Centrum

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
ul. Gustawa Herlinga - Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
Projekt i realizacja: Ideo Powered by: CMS Edito