Orzeł
Wybierz język - en Wybierz język - ru
A A A

e-Marketing - strategia, kreacja, public relations

drukuj drukuj

Celem studiów jest przekazanie uczestnikom najnowszej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu w Internecie oraz przedstawienie nowoczesnych narzędzi wspomagających jego działania. Słuchacze  poznają w praktyce wykorzystanie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, serwisach internetowych oraz serwisach społecznościowych i na forach dyskusyjnych. Przekazana zostanie im również wiedza na temat podstaw technologii internetowych, budowy i zarządzania stronami www, handlu elektronicznego. Duży nacisk zostanie położony na ogólny kontekst marketingowy, m.in. budowanie relacji z klientem, tworzenie i promowanie marki i produktów. Słuchacze nauczą się, w jaki sposób opracować strategię działań marketingowych i jak przygotować kreację w Internecie. Uczestnicy studiów podyplomowych zostaną  przygotowani do zdania egzaminów ECCC Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Informatycznych z zakresu e-Marketing.


W specjalności: strategia, kreacja, public relations słuchacze zdobędą szczegółową wiedzę na temat prowadzenia kampanii marketingowych w sieci. Uczestnicy studiów dowiedzą się m. in. w jaki sposób budować markę, planować strategię obecności w mediach społecznościowych, wykorzystywać marketing wirusowy, e-mailmarketing, multimedia, blogi i mikroblogi. Słuchacze zdobędą również wiedzę na temat prawnych aspektów działań w sieci. W programie przewidziano także omówienie planowanie mobile marketingu.
Studia zostaną zakończone egzaminem podczas, którego słuchacze będą prezentować przygotowane projekty tworzone w zespołach projektowych oraz odpowiadać na pytania komisji egzaminacyjnej składająca się ze specjalistów zajmujących się e-Marketingiem.
 

W grupie przedmiotów ogólnych poruszone zostaną miedzy innymi zagadnienia takie jak:
Podstawy marketingu internetowego, prawo w handlu elektronicznym, webusability, funkcjonalność w Internecie, zachowanie e-konsumentów, strategia i kreacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku, marka, PR, podstawy technologii internetowych, domeny internetowe, usługi hostingowe, kampanie reklamowe AdWords, Adsense, sieci reklamowe, e-mail i mobilemarketing, społeczności facebook, google+, twitter
 

W grupie przedmiotów specjalnościowych poruszone zostaną miedzy zagadnienia takie jak:
Kampanie reklamowe w sieci - planowanie strategii, marketing wirusowy, mikroblogi, skuteczny e-mail marketing, kampanie w portalach społecznościowych, foto/wideo dla potrzeb marketingowych, budowanie wizerunku marki, planowanie mobile marketingu


Dodatkowo dla każdej grupy uruchomione zostaną kursy na platformie e-learningowej.
 

Studia obejmują 200 godzin zajęć dydaktycznych ( 2 semestry)
Cena: 3200 zł za całość
 

Trenerzy

.

Roman Bieda, radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy spółka jawna. Wykonuje również zawód rzecznika patentowego. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. W ramach pracy zawodowej zajmuje się między innymi negocjowaniem umów IT, w szczególności umów wdrożeniowych oraz umów outsourcingowych.  Na co dzień zajmuje się również doradztwem prawnym w projektach związanych z handlem elektronicznym oraz ochroną danych osobowych. Specjalizuje się również w problematyce ochrony praw autorskich, ochrony znaków towarowych  oraz  wzornictwa przemysłowego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończył również między innymi Podyplomowe Studium Prawa Konkurencji i Ochrony Konsumenta (Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ) oraz Podyplomowe Studium Prawa Własności Przemysłowej (Uniwersytet Warszawski). Od kilku lat regularnie występuje na szkoleniach i konferencjach poświęconych różnym aspektom prawa nowych technologii oraz prowadzi zajęcia w ramach szeregu studiów podyplomowych oraz MBA IT. Autor artykułów prawniczych w prasie specjalistycznej. Prowadzi serwis prawniczy www.prawnik.net.pl.

 

Ryszard Brzegowy, właściciel Design.net.pl, Google Qualified Individual, asystent w jednej z krakowskich uczelni niepublicznych. Specjalizuje się w programowaniu serwisów internetowych oraz przebudowie witryn pod kątem działań SEM/SEO. Doświadczony trener i praktyk z 8-letnim stażem trenerskim. Prowadzi szkolenia z zakresu reklamy AdWords, tematyki SEO, tworzenia serwisów internetowych oraz tematów objętych certyfikatami ECDL/ECCC. Fan Social Media, dobrego design-u w sieci oraz fotografii ludzi.

 

Patryk Grzeszczuk, Strategy Team Leader , odpowiedzialny za całokształt prac departamentu strategii w Hypermedia Isobar. Prowadzi działania z zakresu strategii komunikacji, projektowania interakcji, budowania relacji i doświadczeń konsumenckich. W branży reklamowej pracuje od 6 lat, w ciągu których doświadczenie zdobywał, w agencjach Argonauts, Ogilvy Interactive i MRM Worldwide.Realizował projekty m.in. dla: Imperial CinePix, Panasonic, Coca-Cola, Procter&Gamble, VolkswagenBank, Wedel, British American Tobacco, Polskie Radio, L'Oreal.

 

Mariusz Grzyb, niezależny doradca i konsultant współpracował przy tworzeniu serwisów i aplikacji internetowych. Od wielu lat związany z branżą edukacyjną, współpracownik firm szkoleniowych i uczelni wyższych. Koordynator szkoleniowy ECCC Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Informatycznych, autor polskiej wersji egzaminów z IT M6: Technologie informacyjno-komunikacyjne. Zafascynowany możliwościami współczesnych technologii internetowych i social mediów. Współautor artykułów o portalu społecznościowym Facebook i użyteczności witryn internetowych. Planuje przed ukończeniem czterdziestego roku życia odwiedzić wszystkie stolice Europy.

Marta Klimowicz, doktor socjologii, badaczka Internetu, blogerka. Od ponad sześciu lat aktywnie zajmuje się tematyką społecznych aspektów internetu. Autorka wielu tekstów  naukowych i popularnonaukowych, współpracowała m.in. z Wirtualną Polską, Interaktywnie.com i Agorą. Wielokrotnie występowała na konferencjach związanych z tematyką internetową - zajmując się zarówno biznesowymi, jak i naukowymi kontekstami funkcjonowania sieci w społeczeństwie.  Od 2008 roku prowadzi zajęcia ze studentami (Funkcjonowanie nowych mediów, Badania Internetu, Problemy cyberkultury i Technokultura). Zajmuje się również prowadzeniem badań jakościowych (indywidualne wywiady pogłębione, fokusy, obserwacje). Od 2008 roku współpracuje z czeską firmą Idealisti, prowadzącą badania marketingowe w Europie Środkowo-Wschodniej (m.in. projekty dla Marsa i Kofoli). Od czerwca 2009 prowadzi działania e-PR dla AdTaily, systemu do sprzedaży reklam online.

 

Dorota Skop, z wykształcenia kulturoznawca, zawodowo uprawia marketing szeptany i wirusowy. Od kilku lat w zespole Applicake.com - wzorcowo rozwijającej się firmy tworzącej aplikacje internetowe w technologii Ruby on Rails. Uzależniona od Internetu, zafascynowana nowymi mediami. Nad bloga przedkłada mikroblogi, ale może kiedyś napisze książkę. Słucha muzyki z kaset i szuka liter w przestrzeni miejskiej.

 

Agnieszka Smolarek-Grzyb, nauczyciel akademicki w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego gdzie prowadzi zajęcia z przedmiotów o tematyce informatycznej.  Ponadto pracuje jako nauczyciel w Zespole Szkół Energetycznych w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener w licznych projektach unijnych oraz szkoleniach komercyjnych.
Specjalizuje się w tematyce baz danych oraz analizy i przetwarzania informacji. Entuzjastka technologii w zakresie projektowania aplikacji, szczególnie aplikacji internetowych. Jako wykładowca specjalizuje się również w grafice rastrowej i wektorowej z naciskiem na wykorzystanie jej na stronach internetowych. Oprócz pracy zawodowej i dydaktycznej prowadzi szerokie badania naukowe w zakresie sztucznej inteligencji. Miłośniczka wspinaczki górskiej, fotografii i muzyki.
 

Rejestracja on-line

Centrum Studiów Podyplomowych

Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. C 219

czynne: wtorek-piątek 8.30-15.30

tel. 12 257 05 00, 12 252 45 46

Strona Centrum

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Gustawa Herlinga - Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
Projekt i realizacja: Ideo Powered by: CMS Edito